کیف و کفش

ساخت وبلاگ

جنس رویه: چرم صنعتی

جنس زیره: پی یو

قالب: نرمال

کاربرد: استفاده روزانه در منزل و دورهمی ها …

برای مشاهده و خرید کفش صندل زنانه مجلسی رکابدار برمودا کلیک کنید

برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید

برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش صندل زنانه شهرصندل کلیک کنید

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 18:32

در رنگبندی متنوع

ابعاد: 22 در 32

جنس: چرم صنعتی

ویژگی ظاهری: بند بلند دارد، درب کیف زیپی است. یک جیب کوچک زیپی در داخل

"برای مشاهده و خرید کیف کد 0645 کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کیف دستی کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کیف دستی شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 86 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 18:27

جنس رویه: سوییت

جنس زیره: پی یو

قالب: نرمال

ارتفاع پاشنه: 3 سانت

ارتفاع ساق: 12 سانت

کاربرد: استفاده روزانه و طولانی مدت در فصل سرما

 

"برای مشاهده و خرید بوت زنانه آگ ساق کوتاه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های بوت زنانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 18:17

جنس رویه: چرم صنعتی
جنس زیره: پی یو
قالب: نرمال
لژ : 5 سانت

کاربرد: مناسب برای استفاده در منزل و دورهمی ها

 

 

"برای مشاهده و خرید کفش صندل زنانه روفرشی الیکا 608 کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 78 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 18:08

کفش طبی لژ دار زنانه

 

کفش طبی زنانه لژدار از معدود محصولاتی است که ضمن داشتن زیبایی ، سلامت پا را نیز حفظ می کند . در ضمن کفش های لژدار زنانه طبی به دلیل طراحی که دارند سبب می شوند تا فرد کنترل بهتری را حین راه رفتن داشته باشد و سلامت پای وی نیز بیشتر حفظ شود .

قیمت کفش های طبی زنانه که دارای لژهستند بسته به کیفیت چرمی که دارند و این که محصول از برند داخلی می باشد و یا خارجی ، با هم تفاوت دارد برای همین ابتدا افراد باید از قیمت انواع کفش های طبی لژدار زنانه با خبر شوند و بعد مطابق با بودجه خود برای خرید آن اقدام نمایند .

 

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

 

کفش پاشنه بلند یا لژدار؟

 

تقریباً تمامی خانم‌ها به کفش‌ های پاشنه بلند و لژدار، علاقه دارند ؛ اما تنها دوست داشتن ، دلیل نمی‌ شود تا از این کفش‌ ها استفاده کنید . حتماً شما هم تجربه کرده‌اید که راه رفتن یا این نوع کفش‌ها چقدر سخت است ، مخصوصاً اگر قرار باشد برای طولانی مدت ، آنها را به پا داشته باشید . علاوه بر این سختی‌ها ، این کفش‌ها بر روی سلامت بدن شما نیز تأثیر خواهد گذاشت . با این حال در برخی مراسمات ترجیح می ‌دهید که از این کفش‌های استفاده کنید ؛ اگر بخواهید انتخاب مناسبی به منظور پوشیدن کفش در یک موقعیت خاص داشته باشید باید با ویژگی‌ های این کفش‌ ها آشنا بوده و تشخیص دهید که کدام یک با وضعیت شما تناسب دارند . کفش‌ های پاشنه بلند و لژدار دارای ساختار منحصر به فردی هستند که استفاده از آن ها را در موقعیت‌های متفاوت ، امکان پذیر می‌کند . اگر بخواهیم این دو نوع کفش را مقایسه کنیم باید آن ها را در دو نظر مورد بررسی قرار دهیم .

 

 

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید"

 

مقایسه از نظر سلامتی :

کفش‌ های پاشنه بلند و لژدار از نظر نوع  پاشنه و ارتفاع با هم تفاوت دارند . با کفش‌ هایی که دارای پاشنه بلند هستند می‌توان به راحتی روی سطح صاف راه رفت . این در حالی است که کفش‌ های لژدار برای راه رفتن بر روی سطوح مرطوب و لیز، مناسب هستند . این کفش‌ ها به دلیل ساختار پاشنه آنها ، فشار کمی را به بدن وارد کرده و پاشنه پا را اذیت نمی‌ کنند . اگر دوست دارید کفش پاشنه بلند بپوشید سعی کنید مدل ‌هایی را انتخاب کنید که قوزک پای شما را پوشش دهد . به این ترتیب ، فشار کمی به ساق پا وارد شده و می توانید تعادل خود را بهتر کنترل کنید ؛ اما اگر کمردرد دارید ، انتخاب کفش‌های لژدار، بهترین گزینه است . این کفش‌ها نرم هستند و کمر و پاهای شما هنگام راه رفتن اذیت نخواهد شد .

 

مقایسه از نظر زیبایی :

مورد دیگری که کفش‌ های لژدار و پاشنه بلند را می‌توان از آن منظر مورد مقایسه قرار داد ، زیبایی آن ها است . کفش‌ های پاشنه بلند باعث می‌شوند تا قد شما کشیده ‌تر دیده شده و پاهای شما ضخیم‌ تر جلوه کنند . این کفش‌ها با جلوه‌ ای که به استایل شما می‌بخشند ، برای استفاده در مجالس رسمی مناسب ‌تر هستند . کفش ‌های لژدار دارای ظاهر اسپرتی هستند و به همین دلیل برای استفاده در مجالس رسمی مناسب می ‌باشند .

 

چه زمانی کفش لژدار و چه زمانی کفش پاشنه بلند بپوشیم ؟

 

این که برای هر مناسبتی بتوان کفش مناسب را انتخاب کرد ، برای خانم‌ ها مهم است. زیرا زیبایی پاها و استایل فرد تحت تأثیر این موضوع قرار می‌گیرد . کفش‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند . کفش‌ های پاشنه دار از این لحاظ بر کفش‌ های لژدار برتری دارند ، ولی پاها احساس راحتی کمتری دارند به خصوص اگر ارتفاع پاشنه کفش نیز بلند تر از حد نرمال باشد . کفش‌ های لژدار برای مناسبت ‌های دوستانه و غیر رسمی ، گزینه مناسب ‌تری هستند زیرا از پاها مراقبت بیشتری کرده و استفاده مستمر از آن‌ها ، باعث کمر درد یا ناراحتی در پا نمی‌شود . بنابراین توصیه می‌ کنیم اگر تمایل به پوشیدن کفش پاشنه بلند نیز دارید ، از کفش چرم زنانه که طبی نیز باشد ، استفاده کنید. زیرا مراقبت بیشتری از پا نموده و آسیب کمتری به نواحی مختلف بدن وارد می ‌شود .

 

 

انواع کفش لژدار

 

ساده:

 کفش لژدار ساده یا تخت کفشی است که پاشنه آن در قسمت پنجه و انتهای کفش هیچ اختلاف ارتفاعی ندارد و شما وقتی آن را می‌ پوشید هیچ فشاری در پاهای خود احساس نمی‌کنید اما قد شما به میزان ارتفاع لژ کفش افزایش می‌یابد . سعی کنید صندل یا کفش لژدار ساده خود را از بهترین جنس و کیفیت (با لژ چند لایه) تهیه کنید تا هم میزان ارتفاع لژ کمتر به نظر برسد و هم احتمال شکستن آن کاهش یابد . دقت داشته باشید که هرچند این کفش قد را افزایش می‌دهد اما انتخاب مناسبی برای کفش مجلسی نیست چون فرم اندام و پایین تنه را شکل نمی ‌دهد و در این موارد بهتر است از کفش پاشنه مبلی استفاده شود اما برای کفش راحتی پیاده‌ رروی وصندل تابستانی زیبای شما انتخابی ایده‌آل است .

 

گیوه ای:

پاشنه گوه ای همان طورکه از نامش پیداست فرم گوه‌ای دارد . گوه فرمی هندسی است که یک لبه تیز و یک لبه پهن دارد و عرض آن به تدریج افزایش پیدا می‌ کند . پس کفش‌ لژدار پاشنه گوه‌ای هم در قسمت پنجه پا ارتفاعی ندارد و ارتفاع آن به تدریج به صورت پیوسته افزایش می ‌یابد و در زیر پاشنه پا به بالاترین مقدار می‌رسد . این مدل پاشنه یکی از انواع سنتی کفش است که بیشتر برای کفش‌های تابستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در مدل‌های مجلسی هم دیده شده است . مزیت این پاشنه نسبت به پاشنه بلند کلاسیک این است که خطر کنده شدن و شکستن پاشنه در این مدل کفش وجود ندارد .

 

پاشنه مبلی:

کفش پاشنه مبلی یا پلتفرم هم نوعی کفش لژدار است که با مدل گوه‌ای تفاوت دارد ؛ و تفاوت آن در این است که در قسمت پنچه پا هم ارتفاع وجود دارد ، اما این ارتفاع کمتر از پاشنه پا است . پس قد شما به اندازه ارتفاع زیر پاشنه افزایش می‌یابد اما فشاری که به پاهای شما وارد می‌ شود به اندازه اختلاف ارتفاع زیر پنجه و پاشنه پا است .

 

سخن آخر

 

کفش ‌های پاشنه بلند و کفش های لژ دار هر دو دارای پاشنه هستند ولی ارتفاع پاشنه در هر کدام از این موارد متفاوت است . یکی از زیبا ترین کفش های طبی زنانه ، مدل های لژدار می باشند . کفش های لژدار دارای پاشنه ای یکسره هستند و راه رفتن با آن ها بسیار راحت و ساده می باشد اگر مایل به خرید این مدل از کفش هستید به سایت فروشگاه ما شهرصندل مراجعه کنید .

 

 

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش طبی لژ دار زنانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : فش پاشنه بلند لژدار پاشنه طبی زنانه کفش طبی لژدار زنانه کفش زنانه لژدار طبی کفش طبی لژدار کفش طبی زنانه, خرید کفش طبی لژدار زنانه کفش طبی خارجی زنانه کفش زنانه طبی شیک مدل کفش طبی لژدار زنانه كفش طبي زنانه کفش زنانه چرم طبی, نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 17:58

کفش کالج زنانه

 

کفش کالج به آن دسته از کفش ‌هایی گفته خواهد شد که بدون پاشنه یا با پاشنه کوتاه هستند استفاده از این کفش پیشینه تاریخی زیادی دارد و به سال ۱۲۲۵ میلادی بر می‌گردد . شاید اولین استفاده از این کفش را بتوان به مردم آمریکا نسبت داد که اولین نمونه کفش بدون بند را استفاده می‌کردند . در زمان گذشته به کفش‌هایی با این سبک موکاسین گفته می‌شد ، در واقع موکاسین را می‌توان اولین نمونه کفش کالج دانست . این کفش‌ به وسیله شخصی به نام ریموند لویس انگلیسی ساخته شد این کفش‌ها با انواع مهره و منگوله تزئین می‌شد تا ظاهر زیباتری پیدا کنند .

 

منظور از کفش‌ کالج ‌زنانه چیست؟

 

کالج در واقع نوعی کفش زنانه است که در دسته کفش‌های زنانه تخت یا با پاشنه کوتاه قرار می‌ گیرد . این کفش را به دلیل انطباق زیادی که با انواع لباس زنانه دارد ، می‌توان با انواع لباس زنانه ست کرد . خانم‌ها معمولا عاشق پوشیدن لباس‌های مختلف هستند به همین علت این کفش یک گزینه مناسب است . شما این مدل کفش را در جنس‌های مختلف می‌توانید در بازار پیدا کنید اما در اصل جنس این کفش از چرم طبیعی می‌باشد و به علت سازگاری که با بیشتر لباس‌های شما دارد ، می‌توانید آن را به صورت هفتگی با لباس‌های مختلف استفاده کنید . این کفش ظاهری رسمی دارد و بیشتر برای دانشگاه ، محل کار و بیرون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد . این مدل اکثرا فاقد بند می‌باشد ، البته در برخی مدل‌ها بندهای کمی وجود دارد . این کفش معمولا تخت بوده و پاشنه ‌دار نیست ، البته در برخی مدل‌ها یک پاشنه کوتاه دیده می‌ شود .

 

 

انواع کفش ‌کالج یا همان کفش راحتی زنانه

کفش‌ کالج زنانه منگوله‌ دار:

 شاید این مدل قدیمی‌ ترین نمونه کفش راحتی زنانه باشد که اولین بار موکاسین‌های آمریکایی برای نمایش فرهنگ شان آن‌ را با مهره و منگوله تزئین می‌کردند . بعد‌ها اروپایی‌ها این کفش را پذیرفتند و به عنوان یک مدل کفش راحتی وارد اروپا شد . اروپایی‌ها این کفش را با چرم جیر ضخیم شانه کشیده شده تولید کردند .

 

کفش‌ کالج زنانه جیر:

 این مدل در دسته کفش‌های راحتی رسمی قرار نمی‌گیرد . زیرا غیر رسمی‌ تر هستند و معمولا در طول روز پوشیده می‌شوند . این مدل به حدی راحت است که شما می‌ توانید مسافت خیلی زیادی را بدون خسته شدن با آن طی کنید . این مدل در رنگ ‌های قهوه‌ای و سرمه‌ ای تولید و روانه بازار می‌شوند . رنگ قهوه‌ای آن معروف‌ تر بوده با این حال رنگ سرمه‌ای آن‌ هم طرفداران زیادی دارد .

 

کفش ‌کالج زنانه پنی :

 در سال ۱۳۰۸ میلادی با هدف جدا نمودن کفش‌های کالج از راحتی اقدام به ساخت نمونه‌ ای از کفش کالج شد که یک نوار چرمی به همراه الماس در جلوی آن‌ها به کار رفته بود . برخی هنگام خرید یک نمونه جدید یک سکه را به عنوان خوش شانسی درون کفش‌های خود قرار می‌دادند . برخی هم معتقد هستند مهمانان هتل برای اینکه کفش‌هایشان توسط خدمه هتل واکس زده شود ، یک پنی برای خدمتکار درون کفش خود قرار می‌دادند .

 

کفش‌کالج زنانه قطعه اسبی:

 برند گوسی مدل ایتالیا نمونه ‌ای از کفش راحتی کالج را مورد حمایت خود قرار داد . زمانی ایده این مدل ساخته شد که آقای گوسی در یک هتل در شهر لندن کار می‌کرد . او در این هتل به اسب سوگند خود اشاره می‌کند و در مورد عشق خود به این اسب نمادین صحبت می‌کند . این شخص زمان راه اندازی برند خود تصویر این اسب را روی کفش‌های تولیدی خود قرار داد تا عشق و علاقه به اسب را در بین مردم رواج دهد و به مردم بیاموزد که باید به اسب ‌ها احترام گذاشت .

 

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

 

ویژگی های کفش کالج زنانه

 

امروزه کفش کالج طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد که به آنها در به دست آوردن ظاهری جذاب و متفاوت کمک می کند . به همین دلیل این یک امر ضروریست که درباره ویژگی های کفش کالج زنانه و مردانه بدانیم .

 

از ویژگی های کفش کالج زنانه این است که :

این کفش ها اصولا دارای طرحی اسپورت هستند . به این معنا که قابلیت استفاده توسط زنان و مردان را دارند .

ویژگی مهم دیگر در مورد این کفش ها بدون بند بودن آنها است که در حالت اصلی بدون بند طراحی می شود .

ممکن است در برخی طراحی های خاص دارای بند نیز باشند .

تخت بودن پاشنه از دیگر ویژگی های کفش کالج زنانه است .

کفش کالج زنانه از جنس چرم یا نبوک است، به این معنا که در تهیه کالج ها اصولا از این دو متریال اصلی استفاده می شود .

قسمت رویه کفش کالج زنانه معمولا کمی بازتر از سایر کفش های معمولی زنانه است و همینطور ساق آن نیز کوتاه تر است که باعث می شود هوای بیشتری با داخل کفش جریان یابد و از بو گرفتن کفش و تعریق زیاد پا جلوگیری می کند .

 

انتخاب رنگ کفش کالج زنانه

 

از آن جایی که کفش های کالج در انواع رنگ ها تولید می شوند ، کار انتخاب رنگ کمی سخت تر از سایر کفش ها است . اگر اهل مراودات رسمی هستید پیشنهاد می کنیم که بیشتر به دنبال رنگ های کلاسیک و تیره باشید چرا که می توانید آن را هر رنگ لباس ست کنید . اما در مورد کسانی که تیپ و استایل مدرن تری دارند انتخاب رنگ های روشن تر می تواند جلوه خاصی به تیپ زنانه ببخشد . رنگ های شاد و پر انرژی مثل خردلی یا قرمز هم انتخاب مردانی است که پرانرژی و جسور هستند. استفاده از این رنگ ها استایل های متفاوتی نسبت به سایرین دارند. انتخاب رنگ بژ نیز مناسب برای کسانی است که به دنبال یک تیپ کاملا متفاوت با رنگ های خنثی هستند .

 

سخن پایانی

 

استفاده از این مدل کفش به خاطر ایجاد حس راحتی و سبکی چشمگیر است . امروزه به خاطر امکان ست کردن راحت کفش کالج با هر نوع استایلی ، استقبال از آن بی ‌نظیر بوده و در صورت توجه به راهنمای خرید کفش کالج زنانه هنگام انتخاب ، خرید بسیار عالی خواهند داشت خانم‌ ها کفش کالج زنانه را می‌توانند با شومیز یا شلوارجین ست کرده و یک استایل زیبا در مهمانی ، برای خود به وجود بیاورند . کالج‌های زنانه و دخترانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در بازار عرضه شده و آن‌ها بر اساس سلیقه و تیپ خود می‌توانند دست به انتخاب بزنند . ‌امیدواریم مطالب بیان شده در این مقاله، کمک بزرگی هنگام خرید کفش کالج برای شما باشد . اگر علاقه مند به خرید متنوع ترین مدل های کفش کالج هستید می توانید به سایت فروشگاه شهرصندل مراجعه کنید .

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش کالج زنانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : خرید کفش کالج زنانه ارزان مدل کفش کالج زنانه قیمت کفش کالج زنانه خرید کفش کالج زنانه عکس کفش کالج زنانه مدل کفش کالج زنانه ۱۴۰۱ انواع کفش کالج زنانه شلوار مناسب کفش کالج زنانه کفش کالج زنانه اسپرت کفش کالج زنانه اینستا کفش کالج زنانه اصفهان کفش کالج زنانه ارزان قیمت کفش کالج زنانه اینترنتی کفش کالج زنانه انلاین کفش کالج زنانه ایرانی کفش کالج دخترانه اسپرت کفش کالج اسپرت زنانه دیجی کالا کفش کالج اصل زنانه کالج زنانه کفش زنانه کالج شیک کفش زنانه کالج جدید کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه کفش کالج زنانه بند دار کفش کالج زنانه با جوراب کفش کالج زنانه برند کفش کالج زنانه باسلام کفش کالج زنانه به انگلیسی کفش کالج زنانه به ترکی استانبولی کفش کالج زنانه با قیمت کفش کالج زنانه بندی کفش کالج زنانه بانی مد, نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 17:41

 کفش صندل زنانه جلو بسته پاشنه دار

 

امروزه صندل های تابستانی در بین بانوان در هر سنی محبوبیت بسیاری دارد به همین دلیل است که تولید کنندگان انواع و اقسام این کفش ها را تولید میکنند تا بانوان بتوانند به راحتی و با هر سلیقه ای صندل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایند. میتوان گفت صندل های زنانه یکی از پر تنوع ترین مدل های کفش زنانه می باشد و علت آن پر طرفدار بودنش می باشد .دراین مقاله شما را با بهترین مدل های صندل زنانه و دخترانه و نکات مورد توجه در خرید آن آشنا میکنیم تا به شما در انتخاب صندل مناسب کمک کنیم .

 

انواع مدل‌های صندل زنانه

 

صندل‌ زنانه پاشنه ‌بلند: معمولا این مدل برای افراد کوتاه قد مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی مدل‌ها قد فرد را تا ۱۰ سانتی‌متر بلند‌تر می‌کنند. در این نمونه برای جلوگیری از پیچ خوردگی مچ پا صندل با یک بند به پشت پا بسته می‌شود. داشتن پاشنه بلند باعث شده تا شما با استایل متفاوت و اعتماد به نفس بیشتری راه بروید .

 

صندل ‌زنانه اسپورت: این مدل بر خلاف مدل قبلی فاقد هر گونه پاشنه می‌باشد شما می‌ توانید بدون نگرانی از پیچ خوردن پا از این صندل استفاده کنید. اگر پاهای شما سابقه پیچ خوردگی دارند، حتما از نمونه اسپورت استفاده کنید، زیرا فاقد پاشنه هستند و کفی طبی دارند. این مدل برای افراد کوتاه قد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود زیرا قد شما را کوتاه‌تر نمایش می ‌دهند .

 

صندل ‌زنانه پاشنه کوتاه: برخی افراد که بیشتر کوتاه قد هستند، دوست ندارند با پوشیدن صندل اسپورت قد خود را کوتاه نشان دهند و از طرفی با پوشیدن صندل پاشنه‌ بلند مشکل دارند به همین دلیل تولید کنندگان صندل برای برطرف کردن مشکل این افراد اقدام به ساختن نوعی صندل با پاشنه کوتاه‌تر کرده‌اند که راه رفتن با آن‌ها خیلی از نمونه پاشنه بلند راحت تر است و امکان پیچ خوردی پا در آن‌ها کمتر است .

 

صندل‌ زنانه مجلسی: این نمونه بیشتر در مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دو نمونه پاشنه‌دار و اسپورت تولید می‌شود که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. روی این صندل‌ها معمولا با نگین‌ و گل‌های زیبا تزئین می‌شود که با انعکاس نور شما را چه در طول روز و چه در شب مانند یک ستاره سینما نمایش می‌دهد. قیمت این صندل‌ها از نمونه‌های دیگر مقداری گران‌ تر است، زیرا زمان زیادی برای ساخت آن‌ها گذاشته می‌شود .

 

صندل ‌زنانه جلوباز: خیلی از خانم‌های جوان تمایلی به استفاده از جوراب موقع پوشیدن صندل ندارند و دوست دارند ناخن‌های لاک زده خود را با انگشت به نمایش بگذارند. تولیدی صندل زنانه برای رعایت حال این افراد اقدام به تولید نمونه‌ای از صندل با نام صندل جلو باز کرده‌اند. در این مدل ناخن پا و قسمتی از انگشت‌ها از صندل نمایان است. در واقع یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های صندل محسوب می‌شود .

 

صندل ‌زنانه جلوبسته: خیلی از خانم‌ها به علت اعتقادات مذهبی و احترام به سایر افراد مسلمان موجود در جامعه تمایلی ندارند که پاهای آن‌ها به وسیله نامحرم دیده شود. از طرفی به علت گرمای هوا هم دوست ندارند که از کفش استفاده کنند. تولید کننده‌های صندل‌زنانه برای رعایت حال این افراد اقدام به تولید نمونه‌ای از صندل جلو بسته کرده‌اند که شبیه کفش بوده و با جوراب پوشیده می‌شود. این مدل پوشیده‌ ترین مدل صندل محسوب شده و طرفداران زیادی دارد .

 

صندل‌ زنانه لاانگشتی: این مدل صندل شباهت ظاهری زیادی به دمپایی لاانگشتی دارند تفاوت اصلی آن‌ها با دمپایی لاانگشتی در جنس آن‌ها می‌باشد. صندل معمولا از جنس چرم طبیعی و مصنوعی با کفی‌های طبی ساخته می‌شود اما دمپایی لاانگشتی معمولا پلاستیکی هستند قیمت صندل انگشتی مقداری گران‌تر از دمپایی است صندل را در کوچه و خیابان می‌توان استفاده کرد اما دمپایی تنها مختص استفاده در ساحل دریا است .

 

 

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید"

 

 

صندل جلو بسته پاشنه دار

 

صندل جلو بسته پاشنه دار از جمله صندل‌های زیبا و شیکی می‌ باشد که بسیاری از خانم‌ها معمولا در محیط‌های مرطوب به استفاده از آن می‌پردازند تا از نفوذ رطوبت به انگشتانشان پا جلوگیری کند. این صندل‌ها در جنس‌های مختلف و سایزهای متنوعی تولید خواهند شد تا مشتریان بر حسب سلیقه خود بتوانند به تهیه این صندل‌ها بپردازند. معمولا برندهای تولید کننده با استفاده از روش‌های مختلفی به فروش این صندل‌ها می‌پردازند که فروش مستقیم صندل جلو بسته پاشنه دار با استقبال بیشتر مشتریان مواجه شده است .

 

 

انواع صندل زنانه پاشنه دار

 

صندل های زنانه ی پاشنه دار انواع مختلفی دارند از جمله پاشنه مبلی، کفش های صندلی پاشنه مبلی معمولا پاشنه ای بین 3 الی 6 سانتی متر دارند. همچنین بدلیل پهن بودن پاشنه شما می توانید به راحتی راه بروید این مدل صندل ها برای مهمانی و مجالس خاص بسیار مناسب هستند و رویه ی آنها در مدل های طرح دار و ساده در بازار موجود می باشد. ولی دقت داشته باشید که سادگی هیچگاه از مد نمی افتد.علاوه بر تفاوت در رویه گاها صندل های لژدار به دو دسته ی پشت باز و پشت بسته نیز تقسیم می شوند .

 

ویژگی انواع صندل پاشنه دار

 

صندل نوعی کفش می باشد که به صورت روباز طراحی گردیده است و دارای کفی و زیره بسیار نرم و سبک می باشند که استفاده از آنها هیچ گونه فشاری را به پا وارد نخواهد کرد

به همین جهت بسیاری از مصرف کنندگان بویژه در فصول گرم سال که هوا به اوج گرمای خود می رسد ترجیح می دهند با استفاده از یک صندل خنک و راحت پاها را از تعرق و بوی بد حفظ نماید امروزه انواع صندل ها در طرح های مختلفی تولید می گردد که از جمله آنها می توان به صندل لاکچری پاشنه دار، صندل انگشتی، صندل چرمی، صندل بندی و … را نام برد .

 

از جمله خصوصیات صندل زنانه جلو بسته می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

صندل زنانه شیک باید از جنس خوبی باشد و در مدت زمان بسیار کوتاه خراب نشود .

رنگ آن براق و روشن باشد و رنگی گرد و خاکی نداشته باشد .

دارای پاشنه مناسب و متعادل باشد .

فرم صندل متناسب با پا باشد و به پا آسیب نرساند .

وزن کمی داشته باشد و در هنگام راه رفتن به پا فشار وارد نکند .

از مواد خوبی تهیه شود و جنس خشکی نداشته باشد .

پاشنه صندل های جلو بسته اکثرا کوتاه می باشد و بیشتر از جنس های پلاستیک و چوب تهیه می شود .

بیشتر زنان به دنبال صندل هایی می باشند که هم قیمت خوبی داشته باشد و هم از نظر طرح، رنگ و مدل هم زیبا باشد و جذابیت مخصوصی داشته باشد و همچنین مدت زمان زیادی عمر کند و جنس و رنگ آن هم در این مدت تغییر نکند .

امروزه با پیشرفت مد و فشن صندل های جدیدی با طرح ها و مدل های جدید تولید می شود و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند .

 

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین اطلاعات را در مورد صندل زنانه جلو بسته پاشنه دار در اختیار شما قرار دهیم با در نظر گرفتن ویژگی ‌های صندل مناسب و همچنین نکات مهم برای انتخاب صندل، می‌توانید بهترین خرید را انجام دهید اگر از علاقه مندان به خرید کفش صندل زنانه هستید فروشگاه شهرصندل متنوع ترین مدل های کفش صندل زنانه را در اختیار شما قرار می دهد .

 

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش صندل زنانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 16:19

جنس رویه: کش
جنس زیره: پی یو
قالب: نرمال
لژ: 3 سانتی متر

کاربرد: مناسب برای استفاده روزانه در منزل و دورهمی ها

"برای مشاهده و خرید کفش صندل زنانه روفرشی نیکا کلیک کنید"

 

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 62 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 16:10

 

جنس رویه: کش
جنس زیره: پی یو
قالب: نرمال
لژ: 3 سانتی متر

کاربرد: مناسب برای استفاده روزانه در منزل

 

"برای مشاهده و خرید کفش صندل زنانه روفرشی شایلین کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 16:04

جنس رویه : چرم طبیعی
جنس زیره : پی یو
پاشنه : 3 سانتی متر

قالب : نرمال
کاربرد: به دلیل راحتی و طبی بودن، مناسب برای محل کار و یا زمان هایی که نیاز است پا شما مدت طولانی در کفش باشد.

"برای مشاهده و خرید کفش پرسنلی زنانه کد 1128 پلاک کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 80 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 16:00

جنس رویه : چرم طبیعی
جنس زیره : پی یو
پاشنه : 3 سانتی متر

قالب : نرمال
کاربرد: به دلیل راحتی و طبی بودن، مناسب برای محل کار و یا زمان هایی که نیاز است پا شما مدت طولانی در کفش باشد.

"برای مشاهده و خرید کفش پرسنلی زنانه کد 124 پلاک کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 15:55

 

مناسب ترین کفش پیاده روی مردانه

 

خرید کفش مردانه اصل مناسب پیاده روی و ورزش مهمترین چیزی است که باید ورزشکاران در نظر داشته باشند. شما نه تنها می خواهید بهترین کفش را برای سلامتی و عملکرد خود انتخاب کنید، بلکه می خواهید مطمئن شوید که پول خود را به صورت عاقلانه ای صرف کرده اید. اینکه بدانید که یک کفش پیاده روی و ورزش باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چگونه بدانید که کفشی که انتخاب کرده اید مناسب سبک راه رفتن شما است می تواند کمک کننده باشد .

 

 

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید"

 

 

بهترین کفش مردانه اصل مناسب پیاده روی و ورزش

 

بهترین کفش مردانه اصل مناسب پیاده روی و ورزش ممکن است برای یک ورزشکار مناسب و برای دیگری نامناسب باشد. این به علت تفاوت در فرم پا، سبک راه رفتن  غیره می باشد. کفشی برای شما بهترین محسوب می شود که هنگام استفاده احساس راحتی کنید و به خوبی از پاهای شما پشتیبانی کند. با این حال شما می توانید نکات زیر را در نظر بگیرید تا درهنگام انتخاب بهترین تصمیم را داشته باشید .

 

 

جهت تهیه بهترین کفش پیاده روی مردانه بایستی افزون بر توجه به فاکتور هایی نظیر وزن و زیره کفش، منعطف پذیری و ارتفاع پاشنه بایستی به موارد دیگری هم دقت نمود. کفش پیاده روی مردانه ای که قصد خرید آن را دارید بایستی دارای پاشنه ای راحت باشد، رویه این محصول نبایستی به انگشتان پای  شما نیرو وارد نماید. کفشی را باید تهیه کنید که پنجه پای شما را تحت فشار قرار ندهد و به راحتی بتوانند تکان بخورند. همچنین در زمان خریداری بهترین کفش پیاده روی مردانه بایستی به گودی پای خود دقت نمود و در پایان کفشی را بکار ببرید که سلامتی پا های شما را به خطر نیندازد .

 

کفش مناسب پیاده روی مردانه چه ویژگی هایی دارد

 

وزن: سبک یا سنگین؟ چرم، فلز و کنواس عناصری هستند که ساختار سنگینی دارند و از سوی دیگر مِش و سایر مواد مصنوعی سبک ‌ترند. شخصاً کفش‌ های سبک را برای سطوح نرم مانند سواحل ماسه‌ای ترجیح می‌دهم .

 

مقاوم در برابر آب: اگر کفش پیاده‌ روی مقاوم در برابر آب می‌خواهید، یک جفت کفش هایکینگ با آج هایی از جنس گورتکس توصیه می‌کنم. اگر فروشنده کفش ادعا کرد که محصولش مقاوم در برابر آب است، به جنس، دوخت و پوشش احتمالی مقاوم در برابر آب کفش توجه کنید .

 

سبک بند: بیشتر کفش های پیاده روی مردانه بند ساده دارند اما در راهنمای ما کفش‌ هایی هم به چشم می‌خورند که از سیستم بند Boa بهره‌مند هستند. در این سیستم می‌توان بند را به صورت دقیق شل یا سفت کرد و همچنین به دلیل اینکه بندها دلیل روکش دارند دوام زیادی خواهند داشت. اما نقطه ضعف این سیستم غیرقابل تعمیر بودنش است .

 

قیمت: هنگام خرید کفش پیاده روی خساست به خرج نمی دهم. کفش پیاده‌ روی زیربنای بدن در تک تک روزهای زندگی است و هراسی از پرداخت پول خوب برای کفش مناسب ندارم .

 

راحتی: هنگام خرید به پهنا، جنس رویه، لایه‌ های ضربه‌ گیر و همچنین کفی ثابت و متحرک کفش توجه کنید تا ایده‌ای کلی در مورد میزان راحتی آن بدست آورید. کفش پیاده روی باید در تمام طول روز حس راحتی به شما دهد .

 

حمایت: می‌خواهم کفش‌ هایم احساس راه رفتن با پای برهنه روی سطوح راحت را به من دهند. به عبارتی دیگر، کفش باید با نقاط مناسب پایم در تماس باشد و فشار نقطه‌ای وارد نکند و به اصطلاح پا را نزند .

 

کیپ بودن: کفش پیاده روی مردانه باید کیپ پنجه و گودی کف پا باشد بدون اینکه به این نواحی فشار وارد کند. اگر کفشی به صورت نقطه‌ ای به پا فشار وارد می‌کند و کیپ آن نیست آنرا نخرید چون به مرور زمان نه تنها وضعیت بهتر نمی‌شود بلکه بدتر هم خواهد شد. خودم هنگام خرید، نگه‌ دارنده پاشنه و یقه کفش را هم بررسی می‌کنم تا اسخوان مچ پایم را نزند. کفشی که استخوان پا را بزند قطعاً به شما احساس راحتی نخواهد داد .

 

عملکرد: 5 معیار تعیین کننده عملکرد کفش برای من عبارتند از: میزان اصطکاک، مسافتی که بتوان با آن طی کرد، قابل تنفس بودن، وزن و مقاومت در برابر آب نیاز ها و اولویت‌ های خود را برای هر یک از این عوامل بررسی کنید .

 

مهمترین نکات قبل از خرید کفش مخصوص پیاده روی مردانه

 

خرید یک کفش پیاده روی مردانه ارزان که هم شیک باشد و هم راحت یک الویت برای مردان می باشد. برای خرید یک کفش ورزشی مردانه چه ارزان و یا گران لازم نیست یک متخصص کفش حرفه ای باشید. دانستن یک سری نکات در خرید کفش شما را به یک خریدار حرفه ای تبدیل می کند. در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد .

 

فرق کفش مخصوص پیاده روی و دویدن : کفش های پیاده روی معمولاً محکم هستند و به راحتی خم نمی شوند. در حالی که کفش های کتانی انعطاف پذیرتر بالایی دارند و به راحتی خم می شوند. بنابراین اگر شما هر دو ورزش را دنبال می کنید دو کفش جداگانه بخرید .

 

شب ها کفش بخرید : از آنجا که پاهای شما در طول روز بسیار فعال هستند ، متورم و بزرگتر می شوند ، بنابراین کفش های خود را شب بخرید تا مشکلی ایجاد نشود .

 

حتما جوراب بپوشید : به یاد داشته باشید هنگام پیاده روی یا راه رفتن جوراب بپوشید. بهتر است از جوراب های نخی استفاده کنید که عملکرد را بهبود می بخشد یا درد را کاهش می دهد و از ایجاد ناهنجاری در اندام جلوگیری می کند .

 

کفش اندازه ای پا خود بخرید: بین انگشت شست و جلوی کفش حدود 2 سانتی متر فاصله وجود دارد ، بنابراین نباید کفشی را خریداری کنید که شما را آزار دهد .

 

رویه کفش: اگر نگران بیماری های پوستی و قارچ هستید، از کفش پیاده روی مردانه با رویه کتان خرید کنید، تا با جابجایی هوا در کفش این نگرانی از شما برطرف شود .

 

سخن آخر

کفش‌ها نقش زیادی در تعیین کیفیت ورزش های هوازی یا بی‌هوازی دارند انتخاب کفش مناسب مهم تر از هر نوع پوشش دیگری است به این دلیل که پاها مهم ترین نقش را در فعالیت‌های روزانه آقایان و پسران دارد . در این مطلب همه چیز را درباره اینکه چه کفشی برای پیاده روی مناسب است به شما گفتیم ؛  شما می توانید به سایت فروشگاه ما شهرصندل مراجعه کرده  و محصولات با کیفیتی چون کفش طبی پیاده روی مردانه مشاهده کنید .

 

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش اسپرت مردانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : Search Volume Trend Average CPC (USD) Competition, مناسب ترین کفش پیاده روی مردانه , نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 15:45

جنس رویه: چرم طبیعی
جنس زیره: زیلان
قالب: نرمال
کاربرد: استفاده روزانه در فصل سرما و بارانی
مزایا: کفی کاملا طبی

"برای مشاهده و خرید نیم بوت چرم زنانه کد233 کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های نیم بوت شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 77 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 18:28

جنس رویه: چرم طبیعی
جنس زیره: پی یو
قالب: نرمال
کاربرد: مناسب برای استفاده روزانه

 

"برای مشاهده و خرید کفش چرم اسپرت زنانه کد4015 کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 77 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 18:21

جنس رویه: حوله ای

جنس زیره: EVA

قالب:کوچک

کاربرد:مناسب برای استفاده در منزل و استفاده بعد از استحمام

مزایا:گرم و زاحت

"برای مشاهده و خرید پاپوش زنانه راحتی مدل گوزن جلو بسته کلیک کنید"

" برای مشاهده ی جدیدترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید "

"برای مشاهده ی جدید ترین مدل های پاپوش شهرصندل کلیک کنید "

 

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 56 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 18:13

جنس رویه: حوله ای

جنس زیره: EVA

قالب: یک سایز کوچک

کاربرد: مناسب برای استفاده در منزل، میتوانید برای بعد از استحمام استفاده کنید

مزایا: گرم، نرم و راحت

"برای مشاهده و خرید پاپوش زنانه راحتی انگور کلیک کنید"

" برای مشاهده ی جدیدترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید "

"برای مشاهده ی جدید ترین مدل های پاپوش شهرصندل کلیک کنید "

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : پاپوش زنانه راحتی انگور پاپوش دخترانه پشمی پاپوش زنانه عروسکی جدیدترین مدل پاپوش زنانه جدیدترین پاپوش زنانه جدیدترین مدل های پاپوش زنانه, نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 56 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 18:00

کفش کالج مردانه چرم

 

کالج از آن دست کفش هایی است که همیشه و همه جا مورد استفاده قرار میگیرد، از یک قرار دوستانه تا محل کارودانشگاه، بنابراین می توان ادعا کرد که این کفش همه کاره یکی از ملزومات استایل آقایان شیک پوش خواهد بود،در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به کفش کالج مردانه و نکاتی که در مورد آن وجود دارد .

 

به چه کفش هایی کالج گفته می شود؟

 

کالج به کفش های تخت و پاشنه کوتاه گفته می شود که قابلیت انطباق بالایی از نظر ست شدن با سایر لباس و استایل یک شخص دارد ضمن این که از راحتی بسیاری برای استفاده طولانی مدت برخوردار است، معمولا جنس کالج ها از جنس چرم طبیعی و صنعتی و یا نبوک است . آن ها یا پاشنه ندارند یا در صورت داشتن پاشنه حداکثرازیک سانت زیره برخوردار هستند. برندهای معتبر تولید کننده کفش هر ساله در فصل بهار و تابستان کفش‌های کالج مردانه و زنانه را طراحی و تولید می‌کنند .

 

کفش کالج یا لوفر

 

در واقع نام اصلی کفش‌های کالج، کفش لوفر بوده که با ورود به کشور ما این نام جدید بنا به دلیلی نا مشخص روی آن گذاشته شده است. بنابراین اگر جایی نام کفش لوفر را شنیدید در واقع صحبت از همان کفش‌های کالج است .

 

جنس کفش کالج مردانه

 

بهترین گزینه و اولین انتخاب برای کالج مردانه چرم است، استفاده از چرم راحت بوده، نگهداری ساده تری نسبت به سایر جنس ها دارد، ضمن این که در موقعیت های رسمی تر نیز می توان از آن استفاده کرد، چرا که نه اسپرت و معمولی است و نه خیلی خشک و کلاسیک، به نظر می رسد که براق بودن چرم طبیعی در یک کالج مردانه اسپرت باعث می شود تیپ و استایل مدرن و در عین حال همه پسندی داشته باشید، کفش های کالج مردانه جدید اغلب از جنس چرم، جیر یا سوت هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار وجود داشته و می توان آنها را با هر سبک استایلی ست کرد .

 

 

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل مردانه کلیک کنید"

 

اصول پوشیدن کفش کالج مردانه

 

یک نکته مهم در مورد کفش کالج وجود دارد که محل اختلاف نظر علاقمندان به این سبک کفش است، این که کفش کالج مردانه را باید با جوراب پوشید یا بدون جوراب، اصولا دیده ایم که اکثر آقاین کالج مردانه چرم را بدون جوراب یا همراه با جوراب های مخصوص کالج می پوشند، شاید به این دلیل که احساس می شود این ترکیب استایل شیک تری ایجاد می کند اما در حقیقت می توان در برخی شرایط خاص از کالج به همراه جوراب معمولی هم استفاده کرد، بنابراین باید گفت که هیچ قانون مد یا فشن وجود ندارد که پوشیدن جوراب با کفش کالج را منع کرده باشد .

 

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید"

 

بارزترین ویژگی‌های کالج‌ها

 

مهم ‌ترین مشخصه این کفش‌ها بدون بند بودن آن‌هاست. این ویژگی کالج‌ها را به محصولات راحتی هنگام پوشیدن و درآوردن تبدیل نموده است، به طوری که برای پوشیدن یا درآوردن آن‌ها از پا حتی نیاز به خم شدن هم نداشته و در حالت ایستاده و به وسیله خود پاها می‌توانید این کفش‌ها را از پاهایتان خارج کنید .

 

ابعاد و اندازه این کفش‌ها به لحاظ ارتفاعی با سایر کفش‌ها متفاوت بوده و کوچکتر از آن‌هاست به گونه‌ای که وقتی کالج به پا دارید مچ پای شما و قوزک پای شما بیرون از کفش بوده و مشخص است .

 

معمولا فاقد پاشنه بوده و شکلی تخت را در کف آن شاهد هستیم، به ندرت پیدا می‌شود کالج‌هایی که پاشنه دارند اما همین محصولات هم پاشنه کوتاهی رو دارند و مناسب کاربردهای رسمی و مجالس هستند .

 

زیره این کفش‌ها علی رغم مستحکم بودن اما ضخامت کمتری نسبت به اکثر مدل‌های دیگر کفش‌ها دارند .

 

رویه این کفش ها در قسمت جلویی به شکل یو مانند دوخته شده است .

 

کالج‌ها از جنس‌های متنوعی از جمله: جیر، نبوک و پارچه، فوم و چرم ایجاد می‌شوند که جنس چرمی آن‌ها قابلیت تنفس‌پذیری داشته و خنک‌تر از سایر جنس‌هاست. این محصولات بیشتر از سایر مدل‌ها برای پذیرفتن رنگ‌های متنوع به خود امکانپذیر هستند .

 

قیمت این کالا هم نسبت به سایر رقبای خود یعنی با کیفیت‌ترین کفش‌های رسمی و با کیفیت‌ترین کفش‌های اسپرت پایین‌تر است .

 

با توجه به طرح‌های متنوعی که این کفش به خود می‌تواند بگیرد، علاوه بر یک محصول کژوآل بودن می‌تواند یک محصول رسمی هم باشد. یعنی همانطور که می‌توانید از یک کالج در کنار شلوار جین استفاده کنید، با اطمینان از اینکه خروجی استایل زیبایی خواهید داشت می‌توانید از کالج‌ها در کنار شلوارهای کتان یا شلوارهای پارچه‌ای هم استفاده کنید. همچنین این کفش‌ها هماهنگی کامل و سازگاری بالا با پیراهن‌های رسمی، انواع کت‌و شلوار مردانه یا مانتو زنانه و همچنین انواع تی‌شرت دارند .

 

معرفی چند مدل از کفشهای کالج

 

کفش کالج راحتی و منگوله دار

 

یکی از اولین مدل هایی که می توان از آن استفاده کرد کفش های کالج و راحت منگوله دار می باشند. بومیان آمریکایی، موکاسین های خود را با مهره ها و منگوله های مختلف تزئین کردند تا آنها را منحصر بفرد ساخته و فرهنگشان را به نمایش بگذارند. اروپایی ها این کفش سنتی را پذیرفتند و آنها را به جای جیر از چرم ضخیم تر یا چرم برس زده شده ساخته و آنها را با دوام و رسمی تر کردند .

 

کفش کالج و راحت پنی

 

در اواخر دهه 1308، کفش های کالج و راحت پنی ایجاد شدند. این شرکت می خواست کفش های کالج و راحت را کمی متفاوت بسازد لذا تصمیم گرفت یک نوار چرمی در جلو آن همراه با الماس بکار ببرد.با داشتن اطلاع از ریشه های این اصطلاح، از رمز و راز واژه ی " کفش کالج و راحت پنی " پرده برداری می شود. بعضی ها معتقدند که این اصطلاح زمانی بکار برده شد که مردم یک جفت جدید از کفش های کالج و راحت را خریده و یک سکه را برای خوش شانسی در آن قرار می دادند. برخی ها نیز معتقد بودند که مهمانان یک اتاق هتل موقعی که می خواستند برای بیرون رفتن خودشان را آماده کنند یک پنی در داخل کفش راحت الماس دار خود قرار می دادند که خدمتکار هتل آنها را واکس زده و برای بیرون رفتن آماده کند .

 

کفش کالج وراحت با قطعه اسبی

 

کفش های کالج و راحت کفشی است که تحت عنوان برند گوسی مد ایتالیایی مورد حمایت قرار گرفته است. اولین ایده برای این کفش زمانی بود که آقای گوسیو گوسی در هتل ساووی در لندن کار میکرد. در آنجا او به شنیدن سخنان غنی و معروف خود در مورد عشق به اسب سوگند یاد می کند و زمانی که برند نمادین خود را آغاز کرد توجه خاصی به آن نمود. گوسی این قطعه اسب را در بالای کفش های کالج و راحت کلاسیک خود قرار داد تا با این کار به این افراد و عشق خود به اسبها احترام بگذارد. این قطعه ها 90 سال بعد و در همان موتیف هنوز هم بر روی کفش های کالج و راحت معروف که هنوز هم مردم دوست دارند قرار دارد .

 

کفش های کالج و راحت جیر

 

کفش های کالج و راحت جیر کفش های غیر رسمی تری بوده که می توان آنها را در طول روز پوشید. راحت بودن آنها و نیز همه کاره بودن آنها این کفش ها را به عنوان یک آیتم غیر رسمی ساخته است. این کفش های کالج و راحت عمدتا قهوه ای بوده ولی رنگ سرمه ای آن نیز طرفداران زیادی دارد .

 

چند نکته و راهنمایی در مورد کفش های کالج

 

کفش های راحت یک پایه ی کلاسیک در لباس مردانه هستند و تقریبا صد سال است که وجود دارند. ما وقتی که به دنبال این کفش کلاسیک هستیم انتخاب بی انتهایی خواهیم داشت . برای داشتن یک ظاهر غیر رسمی می توانید یک کفش راحت پنی مشکی را انتخاب کنید ولی می توانید آنها را برای مراسم های رسمی نیز بپوشید .

 

کفش های کالج و راحت دارای تکه اسبی یک قطعه ای از برند گوسی بوده که به عنوان نیروگاه مد شناخته می شود. کفش های کالج دارای تکه اسبی کلاسیک برای هر فردی و هر موقعیتی مناسب می باشند. این کفش ها مورد علاقه افراد سیاستمدار، تاجران و مردان جوان و اهل مد می باشند. این کفش ها بسیار خوب می باشند. یا اینکه اگر شما به دنبال یک ظاهر بسیار غیر رسمی تر هستید می توانید یک جفت کفش راحت جیر قهوه ای یا سرمه ای را برای روزهای گرمتر انتخاب کنید که ظاهر شما را شیک تر خواهد کرد .

 

جمع بندی

 

کفش کالج از آن دست کفش‌هایی است که همه‌جا به کارتان می‌آید، فرقی نمی‌کند قصد سفر و گشت ‌و گذار روزانه دارید و یا می‌خواهید یک استایل نیمه‌ رسمی یا رسمی برای محل کارتان داشته باشید، می‌توانید کفش راحت کالج را به پا کنید و از آن لذت ببرید. کفش‌های کالج ابتدا برای مردان طراحی شده بودند، اما به مرور زمان به قلب زنان نیز راه پیدا کردند. این کفش‌ها بسیار متنوع هستند و می‌توانید آن‌ها را درهرمکانی، از کلاس درس گرفته تا پارک، محل کار و یا مرکز خرید بپوشید و با هر سبک لباسی آن را ست کنید. همچنین کفش‌های کالج برای رانندگی نیز بسیار ایده آل هستند سایت شهرصندل دارای کفش کالج های متنوعی است که پیشنهاد می کنیم حتما به آن مراجعه کنید .

 

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش کالج مردانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : Search Volume Trend Average CPC (USD) Competition, کفش کالج مردانه چرم , نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 48 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 17:55

 

کفش صندل زنانه پاشنه دار مجلسی شیک

 

در این مقاله قصد بر این است که در مورد کفش صندل پاشنه بلند اطلاعاتی ارائه شود کفش های صندل دخترانه بر حسب سایز، رنگ و به طور کلی پارامتر های دیگری از یکدیگر تفکیک می شوند. ولی به طور کلی این صندل ها باید دارای ویژگی‌ های مناسبی برای پوشیدن باشند که در این مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد .

 

کفش صندل پاشنه بلند

کفش صندل پاشنه بلند، نوعی دیگر از صندل ها است که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت. همان طور که می دانید این نوع صندل ها بسیار زیبا هستند ولی متاسفانه راه رفتن با آن ها دشوار است. قیمت کفش صندل پاشنه بلند کمی گران تر از سایر صندل ها است و خانم های کوتاه قد از آن ها استقبال بیشتری می نمایند .

 

خصوصیات صندل زنانه مناسب چیست؟

 

خصوصیات و ویژگی‌های یک صندل زنانه مناسب و ایده‌آل به شرح زیر است:

 

1_یک صندل زنانه مناسب باید از در هنگام راه رفتن راحت باشد و پا در داخل آن احساس راحتی و آزادی داشته باشد.

 

2_بند رویه صندل یا همان بند نگه‌ دارنده باید از جنس باداومی باشد که در هنگام پیاده روی یا راه رفتن پاره نشود و همچنین نرم و راحت باشد .

 

3_کفی صندل زنانه مناسب باید نرم و انعطاف پذیر و در صورت امکان طبی باشد.

 

4_زیره صندل زنانه مناسب باید در برابر سایش مقاوم و دارای شیار و ناهمواری در سطح آن باشد تا مانع از لیز خوردن فرد شود .

 

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

 

نکات خرید صندل‌ زنانه

 

اولین مورد در خرید صندل‌های دخترانه و زنانه، بررسی پایه یا زیره صندل است. زیره صندل باید با فرم پای شما مطابقت داشته باشد. پهنای آن باید به اندازه پای شما باشد تا حمایت مناسبی داشته باشد. همچنین باید کفی ضخیم تر با یک مقدار پاشنه داشته باشد تا بتواند ضربات وارده بر پا را جذب کند و از پای شما هنگام راه رفتن محافظت کند .

 

دوم نکته این است که مطمئن شوید طول کفش برای پای شما مناسب است. خیلی وقت‌ها می‌بینم که مردم، به خصوص خانم‌ها، صندل را طوری می‌پوشند، که انگشتان پا یا پاشنه آن‌ها از لبه صندل آویزان است. این مدل پوشیدن صندل، خیلی جذاب به نظر نمی رسد، اما بدتر از آن می‌تواند نقطه اصطکاک باشد و منجر به ایجاد پینه یا تاول در پا شود. در حالت ایده‌آل، باید به دنبال صندل‌هایی باشید که طول آن با طول پای شما برابر باشد و پنجه‌ها روی زیره کفش محکم بمانند .

 

سومین موردی که باید به آن توجه کنید این است که مطمئن شوید که صندل‌ ها دارای کانتور قوسی هستند تا از قوس‌های طولی و متاتارسال شما پشتیبانی می‌کنند. اگر قوس‌های پای شما حمایت نشوند، ممکن است دچار کشیدگی شوند و منجر به طیف وسیعی از بیماری‌های پا از جمله فاسیای کف پا شوند. اگر از ارتز استفاده می‌کنید، ایده‌آل این است که صندل دارای یک پایه قابل جابجایی باشد و فضایی را برای پوشیدن ساپورت قوس سفارشی، در اختیار شما بگذارند .

 

چهارمین نکته ای که توصیه می‌کنیم این است که به دنبال صندل‌های باشید، که تسمه‌های قابل تنظیم مانند سگک یا بند چسبی هستند. این موارد تضمین می‌کند که پا در نقطه مناسبی در کفش گیر می‌کند تا ثبات و پشتیبانی بهینه داشته باشد .

 

با انواع مختلف صندل های زنانه بیشترآشنا شوید 

 

صندل‌های زنانه دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم :

 

صندل زنانه تخت

 

صندل‌ زنانه  تخت از لحاظ پوشیدن برای پیاده روی و راه رفتن بسیار راحت هستند چراکه زیره این صندل‌ها به صورت تخت طراحی شده است و علت آن هم این است که بانوان بتوانند از این مدل برای انجام کارهای روزانه استفاده نمایند و پا در داخل آن احساس راحتی داشته باشد. خانم‌ها می‌تواند از مدل‌های متنوع صندل‌های زنانه تخت برای مهمانی‌های خاص، مجالس مهم و ... استفاده کنند و برای اینکه مدل‌های تخت در پای آنها بیشتر جلوه کند، به دنبال طرح‌های شلوغ با انواع تزئینات در رنگ‌های شاد و البته هماهنگ با تیپشان باشند.

 

صندل زنانه لژدار

 

صندل‌ زنانه لژدار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در قسمت زیره آن صندل دارای لژ بوده و کفی صندل تخت در نظر گرفته شده است. اگر شما نیز از آن دسته بانوانی هستید که تمایل دارید صندل‌ های زنانه شما دارای لژ باشد یا اینکه می‌خواهید برای لباس‌های بلند خود در مهمانی‌های رسمی یا دوستانه صندل بپوشید، می‌توانید صندل‌های زنانه لژدار را انتخاب کنید.

صندل زنانه پاشنه دار

 

صندل‌ زنانه پاشنه دار همان طور که از نام آنها مشخص است صندل‌هایی هستند که دارای پاشنه بلند یا کوتاه، نازک یا ضخیم بوده و به دلیل زیبایی ظاهری که در بین انواع دارند معمولاً تحت عنوان صندل‌های زنانه مجلسی برای استفاده در مراسم عروسی و مجالس مهم و خاص توسط بانوان پوشیده می‌شود.

 

صندل‌های زنانه را نیز می‌توان از نظر رویه صندل تقسیم بندی نمود که به صورت زیر است :

 

صندل زنانه مدل لاانگشتی

 

صندل‌ زنانه مدل انگشتی جزء محبوب‌ترین صندل‌های زنانه هستند که اکثر بانوان برای پوشیدن در مسافرت، استخر و کنار سواحل از آنها استفاده می‌کنند چراکه بسیار راحت و آزاد هستند و وزن سبکی دارند. تولیدکنندگان صندل‌های زنانه به دلیل استقبال بسیار زیاد از صندل‌ های انگشتی زنانه این مدل‌ها را در طرح‌های زیبا و جذاب با رنگ‌بندی‌های شاد طراحی کرده‌اند. تنها نکته بسیار مهم در مورد این صندل‌ها این است که برای پیاده روی های طولانی مدت بهتر است از صندل لاانگشتی زنانه استفاده نکنید چراکه باعث ایجاد مشکلات متعددی برای شما در دراز مدت می‌شود .

 

صندل زنانه جلو باز

 

صندل‌ زنانه جلو باز نیز به دلیل اینکه از قسمت جلوی صندل حالت باز دارند به این نام شهرت پیدا کرده‌اند. اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که دوست دارید صندل را بدون جوراب بپوشید و تمایل دارید رنگ لاک پای شما در هنگام راه رفتن با صندل مشخص باشد و به تیپ و استایل خود و هماهنگی آنها با صندلتان بسیار اهمیت می‌دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در بین مدل‌های متنوع صندل‌ زنانه جلو باز به فکر انتخاب یک نمونه خاص و شیک باشید .

 

صندل زنانه مدل جلو بسته

 

صندل‌ زنانه جلو بسته نیز نمونه‌ هایی از صندل زنانه هستند که شما می‌توانید حتی در فصل پائیز از آنها استفاده نمایید چراکه از قسمت جلوی صندل حالت بسته دارند. این مدل صندل‌ها از انگشتان پای شما در هنگام راه رفتن و پیاده روی محافظت می‌کنند و مانع از برخورد اجسام به آنها می‌شود. محافظت پا در برابر آلودگی و گرد و خاک و افزایش راحتی پا از جمله مزیت‌های صندل زنانه جلو بسته است این مدل صندل‌ها معمولاً بنددار هستند .

 

سخن پایانی

 

ما در این مقاله تحت عنوان "کفش صندل زنانه پاشنه دار مجلسی شیک" تلاش کردیم تا شما را با خصوصیات و انواع صندل‌های زنانه بیشتر آشنا کنیم در نظر داشته باشید که پاها قلب دوم شما هستند، پس توجه به آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع، خرید صندل مناسب به معنای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت در راستای سلامت جسمی و بهبود شرایط ذهنی است. بنابراین، اولویت نخست خود را بر کیفیت و سپس زیبایی صندل قرار دارد. صندل مناسب زنانه صندلی است که پا در آن احساس راحتی کامل داشته باشد و شما پس از مدتی پیاده روی و راه رفتن با آن دچار خستگی و گرفتگی عضلات ساق پا نشوید اگر از علاقمندان به خرید کفش های صندل زنانه زیبا و شیک هستید می توانید به سایت ما شهرصندل مراجعه کنید .

 

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مجلسی زنانه شهرصندل کلیک کنید"

کیف و کفش...
ما را در سایت کیف و کفش دنبال می کنید

برچسب : ل پاشنه دار صندل پاشنه دار مجلسی صندل مجلسی زنانه پاشنه بلند صندل پاشنه دار زنانه صندل زنانه مجلسی پاشنه دار کفش صندل زنانه پاشنه دار کفش مجلسی زنانه صندل پاشنه دار جدید کفش زنانه مجلسی جدید پاشنه کوتاه کفش مجلسی دخترانه جدید پاشنه بلند کفش صندل پاشنه دار زنانه مدل صندل پاشنه دار زنانه کفش صندل زنانه پاشنه بلند کفش مجلسی صندل زنانه صندل زنانه مجلسی صندل مجلسی پاشنه دار مدل صندل زنانه پاشنه دار مدل کفش زنانه پاشنه سه سانت صندل پاشنه شیشه ای کفش مجلسی زنانه شیک پاشنه کوتاه صندل پاشنه دار بندی صندل پاشنه یه تیکه کفش زنانه ی مجلسی کفش زنانه ی پاشنه بلند کفش زنانه مجلسی کفش مجلسی زنانه پاشنه 3 سانتی صندل پاشنه ۳ سانتی کفش پاشنه 4 سانتی صندل زنانه جدید کفش پاشنه 5 سانت کفش مجلسی زنانه پاشنه 5 سانتی كفش پاشنه ٥ سانتي کفش مجلسی دخترانه پاشنه 5 سانتی کفش پاشنه 7 سانت,, نویسنده : مریم رحیمیان kifokafshezanane بازدید : 58 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 17:47